Com saber si un iPhone de segona mà encara te garantía d'Apple

Com saber si un iPhone de segona mà encara te garantía d'Apple

Al comprar un iPhone en el mercat d'ocasió, especialment si és un dels últims models i l'hi has comprat a un particular, pot ser útil saber si encara disposa de la garantia del fabricant. En el post d'avui, et mostrem un senzill mètode per esbrinar si un iPhone de segona mà encara té la Garantia Oficial d'Apple.

GARANTIA D'UN IPHONE DE SEGONA MÀ

Si has comprat un iPhone nou, ja sabràs que Apple ofereix un any de garantia llevat que contractis un pla d'extensió de garantia (AppleCare), amb el que el seu període es veurà augmentat. En canvi, al comprar un iPhone de segona mà, segurament desconeguis la data en què va ser comprat per l'antic propietari i si té o no té algun tipus de garantia.

Has de tenir present, que aquesta dada pot resultar molt útil en el cas que tinguis algun problema amb el teu iPhone (fallada funcionament, trencament, ...).

Per això, a continuació trobaràs els passos a seguir, per saber si l'iPhone de segona mà encara disposa de la garantia d'Apple:

1.- El primer que necessitarem és esbrinar l'IMEI o el número de sèrie del nostre iPhone de segona mà. Trobaràs més informació sobre com esbrinar-ho a: Com veure l'IMEI d’un iPhone de segona mà

2.- Seguidament ens dirigirem a la web d'Apple i dins de la pestanya "Suport" hem de seleccionar l'opció "Comprova la cobertura de servei i suport tècnic" (situat a la part inferior esquerra). També pots accedir al mateix prement en el següent enllaç: Comprovació de la cobertura de servei de Garantia.

3.- Ens apareixerà un quadre en el qual se'ns demana el número de sèrie o IMEI del nostre iPhone de segona mà. El introduïm i premem "Continuar"

4.- A continuació es mostraran una sèrie de resultats sobre l'iPhone de segona mà. Si estan en color verd és que complim amb el que s'indica, i si estan en color taronja significa que no complim el que s'indica.

- Data d'adquisició vàlida: això sempre ha d'estar en verd i indica que el telèfon està registrat correctament. Si presenta algun tipus d'incidència, com pogués ser un robatori, es mostraria en color taronja.

- Assistència tècnica telefònica: aquest aspecte no ha de preocupar-nos massa i normalment apareixerà en color taronja, ja que Apple només ofereix assistència telefònica "a petits dubtes" els 90 primers dies.

- Cobertura de manteniment i reparació: aquest és el punt més important a tenir en compte, ja que és el que ens idicará si el nostre iPhone de segona mà segueix o no segueix tenint la garantia oficial d'Apple. Si està en color verd, és que encara disposa de la Garantia Apple.

- Pot optar a l'Apple Care Protection: aquest apartat no sempre estarà disponible. Només es mostrarà, en el cas que encara aquest activa la garantia Apple. Ens informarà sobre si volem ampliar la garantia durant 2 anys més.

Finalment, recorda que a Re-Nuevo pots comprar i vendre el teu iPhone de segona mà al millor preu. I com en tots els nostres productes, t’oferim 15 dies de prova i 1 any de garantia.

T'esperem a la nostra botiga de Barcelona, ​​o si ho prefereixes pots visitar-nos a través de la nostra botiga online, on podràs comprar o vendre d'una manera fàcil, ràpida i còmoda sense moure't de casa.

Com sempre a Re-Nuevo, la teva botiga professional de segona mà.

David

 

 

Contacta'ns

Si ens contactes en relació amb una compra, tingues el teu número de comanda a mà.
Envia'ns un email
Contacta'ns per correu electrònic
contacte@renuevo.es
Per telèfon
De dilluns a divendres, de 10h a 19h
A través del Xat
El trobareu a la part inferior dreta d'aquesta pàgina
Omple el formulari
Nosaltres ens posarem en contacte amb tu
Anar al formulari
Product added to compare.